Výrobci

Žádný výrobce

Hledat

Reklamační řád

Záruční podmínky a reklamace

 

 

 

Záruku lze uplatnit v zákonné lhůtě 24 měsíců od data převzetí zboží kupujícím. Záruka se vztahuje pouze na vady výrobní či vadu materiálu. Záruka se nevztahuje na opotřebení vzniklá běžným používáním výrobku, na poškození vzniklá neopatrným zacházením, ani na škody způsobené vnějšími událostmi, která mohou vést k poškození zakoupené bižuterie a šperků. Pro případnou reklamaci je nutné předložit doklad potvrzující koupi zboží. Záruka se nevztahuje na škody způsobené přepravcem. Pokud jsou při přebírání zásilky patrná poškození balíku, informujte o tom dopravce a sepište s ním protokol.

 

 

 

Prodejce se zavazuje opravit, vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží, nebo se jinak vypořádat s reklamací na základě individuální domluvy s kupujícím.

 

 

 

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil na email: obchodstribro@seznam.cz . Odpovědí kupující obdrží email s instrukcemi a reklamačním formulářem. Kupující odešle zboží zpět na své náklady a poté prodejce uhradí náklady na poštovné na účet kupujícího. Reklamace zaslané nám na dobírku nebudou přijaty.  

 

 

 


Odstoupení od smlouvy

 

 

 

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má v souladu se zákonem 367/2000 Sb. právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

 

 

 

Vrácené zboží ve lhůtě 14 dnů od převzetí:  

 

 

 

  • Nesmí vykazovat závadu způsobenou nešetrným použitím  
  • nesmí vykazovat jakékoliv známky použití  
  • musí být zasláno zpět v originálním obalu a s veškerým příslušenstvím

 

 

 

Před vrácením zboží kupující kontaktuje prodávajícího na email: obchodstribro@seznam.cz . Obratem kupující obdrží email s instrukcemi. Kupující dopraví reklamované zboží na adresu prodejce na vlastní náklady. Reklamace zaslané nám na dobírku nebudou přijaty. Po obdržení kompletního a nepoškozeného zboží včetně originálních obalů a příslušenství a předložení dokladů prokazujících koupi zboží vrátí prodávající kupujícímu částku v hotovosti nebo převodem na účet. 

 


Hledat